Pozycjonowanie i audyt SEO – tylko z GreenWeb

Jeżeli zastanawiamy się nad założeniem własnego sklepu internetowego lub chcemy poprawić funkcjonowanie tego już istniejącego, ale nie bardzo wiemy jak się za to zabrać – najwyższa pora zgłosić się po pomoc do specjalistów.

Na rynku funkcjonują agencje e-commerce różnego typu, oferujące kompleksowe i zróżnicowane usługi. Zatem niezmiernie ważnym przy wyborze agencji jest to, żeby polegać na portfolio i doświadczeniu firmy. To końcu ona, będzie od podstaw budować naszą markę.

Agencja e-commerce GreenWeb – zaufaj profesjonalistom

Agencja e-commerce GreenWeb oferuje ogromny wybór usług z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego. Firma pomoże rozwinąć Twój sklep, zamieniając go w miejsce, do którego będzie chciał trafić każdy klient. Agencja e-commerce GreenWeb, przy konstruowaniu strony internetowej sklepu, opiera się na kompleksowych i wysoko użytecznych strategiach sprzedażowych i marketingowych. W skład obsługi świadczonej przez GreenWeb, wchodzi między innymi audyt sklepu internetowego, pozycjonowanie, obsługa kampanii w Google Ads, ale także obsługa i prowadzenie kont w Mediach Społecznościowych. Ponadto, firma indywidualnie dopasowuje ofertę do potrzeb klienta, co oznacza, że tak naprawdę możemy wybrać, na którym działaniu najbardziej nam zależy i która metoda promocji pomoże nam najlepiej zoptymalizować zyski.

Audyt SEO – co daje nam przeprowadzenie audytu?

Audyt SEO to kolejny obszar w którym specjalizuje się Agencja e-commerce GreenWeb. Decydując się na przeprowadzenie audytu, tak naprawdę decydujemy się na zmiany, a zmiana – jak powszechnie wiadomo – to zawsze pierwszy krok ku lepszemu! Dzięki audytowi zrealizowanemu przez GreenWeb, będziemy w stanie wychwycić wszystkie słabe strony naszego biznesu i popracować nad obszarami wymagającymi ulepszeń. Co więcej, bez audytu nie ma skutecznego pozycjonowania, tym samym dobrze przeprowadzony audyt stanowi jego podstawę.

Jak przebiega audyt SEO?

Audyt wirtualnego sklepu opiera się na ocenie sklepu pod kątem wymogów SEO oraz UX. Podczas audytu badane są różnego rodzaju parametry – zarówno techniczne jak i te związane bezpośrednio z treścią – efektem czego staje się kompleksowy i drobiazgowy obraz naszego e-sklepu.

Kiedy przeprowadzić audyt SEO?

Audyt SEO warto przeprowadzić zawsze wtedy, gdy coś w naszym sklepie nagle przestało działać lub tak naprawdę nigdy nie działało. Czasami nie zdajemy sobie sprawy z tego, że nasz sklep jest zbudowany w zły sposób, co może negatywnie wpływać na osiągane przez nas wyniki sprzedażowe. Agencja e-commerce GreenWeb istnieje właśnie po to, by pomagać w takich przypadkach.